اس ام اس دلتنگی جدید

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست / غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست ! دستمال خیس آرزوهایم را فشردم ، همین سه قطره چکید : با ، من ، بمان . تو به یک اختر زیبا / تو به آرامی دریا / تو به زیبایی رویا / تو به یک عاطفه مانی / تو به یک شعله ی باقی / تو به یک بوی اقاقی / تو به جام سرخ ساقی / تو به یک رایحه مانی . دوستی قطره اشکی است که در معبد عشق هر کجایش بچکد مهر و وفا می روید . عشق یعنی هرچه دارم مال تو / عشق یعنی خال و ابروی کمان / عشق یعنی یک تیمم یک نماز / عشق یعنی تا ابد با من بمان . اس ام اس دلتنگی جیرجیرک به خرس گفت دوست دارم ، خرس میگه الان زمستونه بعدا صحبت میکنیم ، خرس خوابید و نمیدونست که عمر جیرجیرک فقط سه روزه ! بی جهت نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی بانمکی دو چشم زیبا داری . بهارت بی گل و بلبل نباشد / نگاهت خالی از سنبل نباشد / به گلزار محبت تا قیامت / خودت گل باش و عمرت گل نباشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 10:19 | تیموررضائی شهریور |